вівторок, 10 листопада 2015 р.

Народний депутат Злата Огневич заявила про складання повноважень

Народний депутат від Радикальної партії Злата Огневич заявила про складання з себе депутатських повноважень. Про це вона заявила з трибуни Верховної Ради.
"Тиску і загроз, що чинилися на мене, я ні в якому разі не боюся і, навпаки, вважаю правильним і доцільним надалі оприлюднювати факти корупції у владі", - заявила вона, зазначивши, що, на її думку, в парламенті замість реальної законотворчої діяльності створюються лобістські законопроекти і ведеться політична війна.
"Я йшла в парламент не за депутатським мандатом і якимись привілеями, я йшла як громадянин, який побачив новий шлях України, а зараз бачу, що коли немає культури, набагато легше керувати і маніпулювати народом. Тому, в цих обставинах, як культурний діяч, я не бачу своєї користі для цього парламенту. Я бачу тільки постійний перерозподіл політичної влади", - пояснила вона своє рішення.
"Тому, з об'єктивних причин, сьогодні я складаю депутатські повноваження", - резюмувала народний депутат.
Огневич подякувала колегам з Радикальної партії за роботу в парламенті.
Відзначимо, Огневич стала народним депутатом за списком Радикальної партії. У разі складення нею повноважень народним депутатом стане наступний за списком кандидат - Тетяна Юзькова, дочка першого голови Конституцїйного суду України.

Немає коментарів:

Дописати коментар