неділя, 8 листопада 2015 р.

Соратник Януковича вимагає від влади не переслідувати його

Колишній перший заступник глави адміністрації президента України Андрій Портнов вимагає від української влади виключення із списку осіб, які перебувають в розшуку.
Про це Портнов сказав в інтерв’ю УНІАН, коментуючи рішення Суду ЄС, яким була задоволена його скарга на Раду ЄС за застосовані санкції. За словами політика, висувати чи ні додаткові вимоги, він вирішить пізніше.
«Це буде залежати від деяких факторів. Я публічно звернувся до української влади з вимогою протягом десяти днів виключити моє ім’я із списку осіб, які перебувають в розшуку... Я також звернувся до європейської влади, надіславши листа на ім’я Високого представника ЄС Федеріки Могеріні, в якому вказав, що в разі, якщо Рада ЄС офіційно вибачиться, то в такому разі я не ставитиму питання до ЄС», - сказав він.
Портнов розповів про ймовірну суму компенсації, якщо ЄС публічно не вибачиться перед ним.
Портнов розповів про ймовірну суму компенсації, якщо ЄС публічно не вибачиться перед ним.
Також Портнов підкреслив, що його імміграція - це наслідки політики української влади, яка призвела до міжнародних санкцій та його дискредитації.
Якщо Євросоюзом не будуть принесені публічні вибачення, колишній перший заступник глави Адміністрації президента України часів Віктора Януковича Андрій Портнов може вимагати компенсації за перельоти в Люксембург, адвоката та проживання в готелі.
Це може бути до 20 тисяч євро, але, так як Суд встановив, що я можу вимагати відшкодування моральної і матеріальної шкоди, то, можливо, за певних обставин, я включу в цей список і весь період мого проживання за кордоном", - заявив він.
Як відомо, Генеральний суд Європейського Союзу задовольнив скаргу колишнього першого заступника глави Адміністрації президента України Андрія Портнова на введення проти нього Радою ЄС санкцій у вигляді заморожування активів.

Немає коментарів:

Дописати коментар